سفارش تبلیغ
صبا ویژن

«شما بایستی روی seo سپرده گذاری فرمایید.»

سئو سایت

بهینه سازی یک کدام از زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ میباشد که در صورتی در فضای آنلاین کار داشته باشید یا این که به موضوعات مربوط به آن علاقمند باشید، ناگزیر می‌باشید برای یادگیری آن وقت بگذارید.

 

احتمالاً شما هم چنین جملاتی (یا این که شبیه آنها) را زیاد شنیده‌اید:

 

«شما بایستی روی seo سپرده گذاری فرمایید.»

 

«شما چشم نمی‌گردید؛ در صورتیکه در کاغذ‌ی نخستین گوگل نباشید ابداً حضور شما در فضای آنلاین بیهوده میباشد.»

 

«چرا سئوکار نمی‌آورید تا مسئولیت seo تارنما شما برای موتورهای کاوش را به عهده بگیرد؟»

 

«در صورتی‌که تارنما … هنگام جستجوی واژه و کلمه … در ورقه‌ی نخستین گوگل میاید، به خیال و خاطر تعدادی تکنیک میباشد. نام این تکنیک ها بهینه سازی میباشد.»

 

«الگوریتم‌ها تغییر کرده. کافئین؟ پاندا؟ مرغ مگس خوار؟ کبوتر؟ سیستم دیپ مایند؟»

 

«ما میتوانیم شما‌را به کاغذ‌ی نخستین موتورهای کاوش بیاوریم. مطمئن باشید این منطقی‌ترین سپرده گذاری شماست.»

 

درس‌های مرتبط با بهینه سازی در متمم با انگیزه تربیت کارشناس بهینه سازی پباده سازی نشده‌اند.

 

بلکه انگیزه اصلی ما، شناخت دوستان خوب متممی با کلیات بهینه سازی و برخی از شالوده‌ای‌ترین تکنیک های seo میباشد. تا هم بتوانند شغل های معمولی‌ و اول‌ی بهینه سازی برای وبسایت یا این که وب لاگ خویش را رئیس نمایند و هم در فیس عشق، مسیری برای مطالعه و یادگیری اضافه بهینه سازی پیش روی آنان رسم شود.

 

آنچه درپی می خوانید:

 

seo مخفف چه می‌باشد؟

تعریف و تمجید seo

موتورهای جستجوی پراستفاده

نقش seo در کیفیت محتوا

چیزهایی که با seo تارنما غلط گرفته میشوند

تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه در قبال کلاه سپید

انگیزه ما در درس یادگرفتن seo

برخی از مهمترین تکنیکهای بهینه سازی

منابع و مراجع ما در‌ یادگرفتن بهینه سازی

seo مخفف چه چیزی است؟

کلمه و واژه‌ی سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization میباشد که می‌قدرت آن را به seo وب سایت برای موتورهای کاوش ترجمه کرد. ولی خویش بهینه سازی هم در فارسی بسیار رایج گردیده و حتی گهگاه مخلوط‌های مازاد و توصیفی و لغات فعلی (مانند بهبود بهینه سازی، بهینه سازی کردن، بهینه سازی سازی) را نیز با آن میسازند و به‌عمل می برند.

 

انگیزه شیوه های بهینه سازی این میباشد که هنگام جستجوی یوزرها در گوگل و بقیه موتورهای کاوش، این موتورها مرتبه‌ی بهتری را به مقاله ها و محتوای یک وب سایت اختصاص دهند.

 

تعریف و تمجید seo و یک‌سری نکته در رابطه بهینه سازی

در‌حالتی که چه به لحاظ نمیرسد تاکید بر اهمیت بهینه سازی چندان ضروری باشد،‌ ولی بد وجود ندارد مروری به برخی آمارهای منتشر گردیده در رابطه موتورهای کاوش داشته باشیم‌.

 

طبیعی میباشد که با دقت به طریق اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه گردیده بوسیله منابع متفاوت، میتوانند متعدد باشند؛ بدین ترتیب شاید بهتر باشد به جای تمرکز بر مقدار ظریف اعداد، بیش تر به مقیاس و اهمیت نسبی آن ها دقت کنیم:

 

 مردم دنیا روزمره میان 6 تا 7 میلیارد توشه از موتورهای کاوش به کار گیری می‌نمایند (منشاء).

 

 هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به پیوند‌هایی که به طور تبلیغ (با پرداخت پول) به وسیله موتورهای کاوش از گزاره گوگل، اکران داده میگردند، نگاه نمیکنند.

 

 هر که از روش کلیک کردن روی لینک و پیوند در موتور کاوش وارد فضای آنلاین شما می‌گردد، در مقایسه با هر کس شما برای بازاریابی به سراغ وی رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

 

 کاوش بر روی تلفن همراه طی سال‌های اخیر همواره روندی صعودی داشته و از سال 2015 به آنگاه، سرچ گوشی از سرچ دسکتاپ اضافه شده‌است. همینطور اکنون، سهم دسکتاپ دربین ابزارهای اتصال به وب در سطح عالم کمتر از 50 درصد میباشد