سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو تکنیکال و بازاریابی محتوا و اولویت آنها در سئو سایت

 

در بازاریابی محتوا در رابطه محتوا و seo تکنیکال و لزوم استفاده آن ها در وب سایت مشاجره‌های متعددی مطرح شده است. موضوعی که ما قصد داریم در‌این نوشته‌ی علمی به آن اشاره کنیم، این میباشد که رعایت اصول بهینه سازی تکنیکال و بازاریابی محتوا دو نحوه جداازهم و متمایز از هم نیستند. بلکه یک وبسایت برای برد به هر دوی این تکنیک ها نیاز دارااست.

 سئو سایت

شاید عامل آنکه بیش تر تارنما‌ها هر دوی این شیوه‌ها را در seo وب سایت خویش به فعالیت نمی‌مارک این باشد که کشف کردن فردی که بتواند هر دو عمل را به‌چهره فن‌ای انجام دهد عمل رنج میباشد و کمپانی‌ها مجبور می گردند که در بین این دو نحوه یکی از را تعیین نمایند.

 

در شرایطی‌که بخواهیم به‌این سوال که محتوا یا این که بهینه سازی تکنیکال چه‌گونه نسبت به هم حق تقدم‌بندی می گردند، جواب منصفانه‌ای بدهیم بایستی بگوییم که‌این قضیه بستگی به شیوه کارکرد وب سایت فعلا دارااست. اینکه وب سایت شما با چه سرعتی میخواهد به سود رسد و اینکه تجارت شما تا چه حد بزرگ میباشد و شما تا کنون چه پیشرفتی در تجارت خویش داشته‌اید. همه در گزینش پاسخ این سوال نقش دارا‌هستند.

 

مشکلاتی که محتوا و seo تکنیکال می‌توانند حل نمایند

 

 

بهینه سازی تکلینکال و بازاریابی محتوا و اولیت آن‌ها در مراحل seo تارنما

 

 

روش کارایی فعلی وبسایت

اینکه شما پول خویش را برای کدام گونه صرف فرمائید تا سود بهتری از بهینه سازی وبسایت خویش به دست بیاورید بستگی به طریق همت فعلی وب سایت و هدفی داراست که وبسایت شما قصد داراست به آن رسد:

 

کارایی برای بدست آوردن مرتبه بهتر: در حالتی که شما نمی‌توانید جایگاه‌ای که استحقاقش را دارید بدست بیاورید، وب سایت شما با ایرادات تکنیکال روبرو میباشد و بی تردیدً می بایست بر روی seo تکنیکال سرمایه‌گذاری نمایید.

تداخل در محتوای تارنما: در صورتیکه درجه وب سایت شما چرا که صفحه ها متعددی از تارنما شما سعی بر مرتبه‌گیری برای یکسری کلمه و واژه کلیدی واحد را دارا هستند، افت کرده، مسلماً شما می بایست محتوای خویش را بازنویسی فرمائید تا بتوانید این خلل را برطرف فرمائید.

برگه محصول ها با پیکربندی چندگانه مرتبه ای به دست نیاورده میباشد: در شرایطی‌که کاغذ محصول ها شما یک سری مورد مانند رنگ، صورت، اندازه، استایل را به گزینش استفاده کننده قرار میدهد، عدم ایندکس شدن تمام این حالات به احتمال زیاد به جهت بهینه سازی تکنیکال میباشد.

صفحه های فروش با وجود تولید ها همیاران و خرده فروشی ها جایگاه نمی‌گیرد: در شرایطی‌که شما تولیدات کمپانی‌های دیگر را می‌فروشید یا این که یک سری کمپانی در ایجاد فرآورده آخرین شما دخیل میباشند، عدم جایگاه‌گیری معمولاً به جهت محتوای نسخه برداری میباشد. شایسته ترین راه و روش برای برطرف کردن این اختلال تولید محتوای منحصر برای تولیدها میباشد.

سرعت حاصل

جواب به‌این سوال که ایجاد محتوا یا این که رعایت اصول بهینه سازی تکنیکال فیض سریع‌تری برای وب سایت شما دارااست نیز متعلق به الان تارنما شما میباشد.

 

در صورتی سایتی محتوای کیفیت بالا و مخصوص نداشته باشد، seo تکنیکال به تنهایی نمی‌تواند امداد چندانی به مرتبه‌گیری محتوا نماید و وجود یک محتوای عالی فارغ از آنکه آنرا به صحت به گوگل معرفی نمائید نیز سبب ساز نمی شود که مرتبه خیر و خوبی در گوگل بدست آورید. براین اساس همگامی ایجاد محتوا و رعایت seo تکنیکال برای بدست آوردن سریع‌ترین نتیجه ها ضروری میباشد.

 

یک وبسایت با رعایت دستکم‌های استاندارد بهینه سازی تکنیکال و ایجاد شایسته ترین محتوای کیفیت عالی میتواند برد نیکی کسب نماید و همچنین یک وبسایت با ایجاد یک محتوا با دستکم کیفیت استاندارد و رعایت موی به گیسو بهینه سازی تکنیکال جایگاه خیر کسب خواهد کرد. اما گشوده هم تکرار می کنیم که‌این مورد به شرایط کنونی وبسایت نیز بستگی فراوانی داراست.

 

محتوا کیفیت بالا در شرایطی‌که از شبکه‌های بازاریابی دیگر مانند شبکه‌های‌مردمی برای ارتقا واحد سنجش بازدید کننده استعمال نماید فیض سریع‌تری برای وبسایت به دست خواهد آورد. این نحوه به برندینگ تولیدات و کمپانی نیز امداد متعددی خواهد کرد. در‌صورتی‌که بخواهید برای بازاریابی محتوای خویش هزینه پرداخت فرمائید، به کار گیری از تبلیغات در کانال‌های مجازی و آدرس اینترنتی مارکتینگ در نشر محتوا بصورت آنلاین، می توانید بسیار برنده فعالیت کرده و در واقع مزایای یک محتوای خوب برای مارک سازی بسیار میباشد.

 

شغل های قبلی

در بازاریابی یک ضابطه کاهش راندمان موجود است که در بازاریابی محتوا و seo تکنیکال نیز این ضابطه راستگو میباشد. اصلی ترین دستاورد همواره وقتی فیس می دهد که شما چیز جدیدی را تجربه نمائید. یعنی آنکه در صورتی برای او‌لین توشه محتوای خویش را در کانال‌های اجتماعی تبلیغ نمایید و از شبکه‌های بازاریابی برای ارتقاء مخاطب، منفعت بگیرد، تاثیر آن بسیار بالا خواهد بود و این تاثیر به مرور عصر کمرنگ خواهد شد. درباره ی بهینه سازی تکنیکال نیز به همین چهره میباشد.