سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تارنما های خبری بک لینک و پیوند

سئو سایت

54. از تارنما های خبری بک لینک و پیوند بگیرید
خبرنگاران مدام در تهیه و تنظیم محتوای خبری از نقل قسم های کارشناسان به کارگیری مینمایند. ترغیب ژورنالیست ها به به کارگیری از گفته های شما و پیوند دادن به سایتتان مطمئنا فعالیت مالامال زحمتیست. البته در حالتی که که برنده به چنین کاری گردید، قیمت آن پیوند بسیار زیاد میباشد.

55. از صفحاتی که از اینفوگرافیک های شما به کار گیری کرده اند، بک پیوند بگیرید
در یک دنیای ایده ال هر شخصی بعد از استعمال از یک اینفوگرافیک، به منشاء آن لینک و پیوند میدهد. البته ما در چنین دنیایی معاش نمی‌‌کنیم. سمت پر‌نور زمینه اینجاست که در رخ یادآوری بدین سیرتکامل اشخاص، آن‌ها معمولا لینکی به شما خواهند اعطا کرد. بدین ترتیب در‌حالتی که محتوای تصویری متعددی را در تارنما خویش منتشر نموده اید، آنان را در موتور جستجوی تصاویر گوگل سرچ کرده و وب سایت هایی که از آن استعمال کرده اند را شناسایی فرمائید. آن گاه با ایمیلی از آنهایی که به شما پیوند نداده اند، درخواست نمائید که در فیس رغبت لینکی به مبداء آن یعنی وبسایت شما بدهند.

56. به سایت های هک گردیده یاری نمائید
30000 سایت در روز هک میگردند و اکثر زمان ها وبمسترهای این سیرتکامل تارنما ها از این قضیه خبری ندارند. خوشبختانه شما میتوانید آنها‌را با کاوش یافته و این زمینه را به اطلاع آن ها برسانید. این طرز خیر و خوبی برای رابطه با وبسایت هاییست که در ناحیه هایی کوچکتر از شما فعال می باشند. احتمال متعددی موجود است که آن‌ها بعد از حل ایراد، طی یک پستی از شما سپاس کرده و به تارنما شما لینک و پیوند دهند.

57. به دیگر تارنما ها در وب سایت خویش اشاره کرده و این قضیه را به اطلاع آن ها برسانید
در‌صورتی‌که درپی اشتراک گذاری سهل و آسان مطالب تارنما خویش می‌باشید، به دیگر وبسایت ها در مطالب خویش اشاره کرده و آنان‌را از وجود این قضیه با خبر فرمائید. درین وضعیت اکثری از آن ها با اشتراک پست شما در شبکه‌های‌اجتماعی و تارنما خویش این فعالیت شما‌را جبران خواهند کرد.

58. بر روی صفحه های منشاء تمرکز نمائید
صفحه های منشا رویای پیوند سازی برای سئوکار هاست. با کاوش در وب میتوانید صفحه های منشا و مربوط به کسب و فعالیت خویش را بیابید. آن‌گاه در رخ قابلیت در آن‌ها لینک و پیوند سازی فرمایید.

59. به دانشجو ها و اساتید دانشگاهی تخفیفاتی بدهید
تخفیفاتی را برای کارکنان دانشکده و دانشجو یان در لحاظ بگیرید و بعد از آن آن ها را از وجود چنین تخفیف هایی مطلع فرمائید. احتمال کسب بک پیوند از تارنما های فردی این پرسنل که در دامنه های .edu موجود است، بیرون از ذهن نمیباشد.

60. بقیه افراد را از وجود محتوای تازه وب سایت مطلع فرمائید
در شبکه‌های‌مردمی در‌پی اشخاصی بگردید که اخیرا پستی در رابطه زمینه مقاله تازه شما منتشر کرده اند. آن‌گاه آن‌ها‌را از وجود مقاله خویش مطلع سازید. همچنین نشانی اینترنتی به مشترکین روزنامه تارنما نیز راهکار نیکی برای آگهی به آن ها در رابطه پست تازه شماست. به واسطه آگاه شدن آن ها می‌توانید بخت اشتراک گذاری مقاله خویش را در اینترنت ارتقا دهید.