سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در حال حاضر کدام موتورهای جستجو بیشتر استفاده میشوند؟

قلیل نیستند کسانی که موتور جستجو و گوگل را به عنوان واژه‌های هم معنی به کار می‌برند . بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

 

اما به سادگی هم نمی‌توان از این کار اختلال گرفت؛ چون حتی Google کردن هم به تیتر یک فعل در گویش انگلیسی پذیرفته شده هست .

 

با

این حال احتمال دارد مطلوب باشد به دو گزارش که به وسیله تارنما معتبر Search Engine Land منتشر گردیده اشاره کنیم تا در خاطرمان بماند که تنها بازیگر صنعت جستجو، موتور جستجوی گوگل نیست:

یوزرها

کدام موتورهای جستجو را می شناسند؟ تکنیک های سئو را با هدف قرار دادن کدام موتور کاوش به فعالیت بگیریم؟

آنچه در جواب به این سوال مشخص و معلوم می‌شود، بخش اعظم نشان‌دهنده‌ی دوراندیشی یوزرها از برندها می‌باشد .

 

همان‌طور که می‌بینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای یوزرها اکثر از سایر موتورهای جستجو شناخته گردیده هستند .

 

در

پرسش دیگری از کاربران خواسته شده موتور جستجوی حیاتی موضوع به کارگیری خود را اعلام کنند:

موتور

جستجوی کلیدی زمینه استفاده شما چیست

همان‌طور که میبینید در اینجا، گوگل با سایر موتورهای جستجو فاصله‌ی معناداری داراست و به همین علت، ممکن است هنوز نیز – تا زمانی که تغییری دور از شوخی در سهم بازار موتورهای کاوش به وجود نیامده – می بایست بپذیریم که به کارگیری از موتور جستجو و گوگل به تیتر تعبیرهای هم معنی چندان نادرست نمیباشد .

 

نقش

سئو در ارتقاء کیفیت محتوا در سال‌های اخیر در پیشین ضعف‌هایی که در الگوریتم‌های موتورهای جستجو وجود داشت سبب شده بود یک تعبیر و تفسیر میان تولیدکنندگان محتوا متداول شود .

آنان می‌گفتند:

شما دو منش برای نوشتن در فضای وب دارید .

 

میتوانید برای یوزرها و بازدیدکنندگان وب سایت خویش بنویسید و می‌توانید برای موتورهای کاوش بنویسید .

 

تالیف برای موتورهای جستجو به معنای تهیه و تنظیم متن‌های بی‌معنی، تزریق بی‌خاصیت لغات اساسی در متن‌ها، ارائه‌ی لینک‌های بدون کاربرد، وادار کردن یوزرها به کلیک و کارهایی از این دست بود .

 

نوشتن برای کاربران، در شرای چه رضایت بازدیدکنندگان را تأمین می‌کرد، البته الزاماً به رتبه‌ی بهتر در موتورهای کاوش منتهی نمی‌شد .

 

خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر، با بهبود الگوریتم‌های موتورهای کاوش و توسعه و گسترش دانش هوش مصنوعی و نظارت متن، سبب شده میباشد که چنین مواقعی کمتر و کم‌رنگ‌تر شوند .

 

پاره ای نظارت شما را متقاعد خواهد ایجاد که رعایت اصول سئو و استانداردهای مد حیث موتورهای جستجو، می‌تواند همزمان با بهبود سئو سایت، رضایت خواننده‌گان و یوزرها شما را هم ارتقا دهد .

 

همچنین، همت برای ارتقا رضایت کاربران، معمولاً به ارتقای مرتبه شما در موتورهای کاوش هم امداد خواهد کرد .

 

به همین علت، بر مغایر سال‌های قبلی که موتورهای کاوش را مسبب کاهش کیفیت ایجاد محتوا در فضای اینترنت می‌دانستند، روز جاری چنین توصیفی فراوان کمتر شنیده میگردد و به عمل می‌رود .

 

با توجه به بهبود کیفیت نتایج موتورهای جستجو، و افزایش الگوریتم‌های آنها، غلط نمی‌باشد در‌صورتی‌که وقت و بودجه‌ای را که صرف سئو می‌کنید، به عنوان منتخب از فعالیت‌های تأمین رضایت کاربران حیث فرمایید . ولی به شرطی که فلسفه‌ی حقیقی و واقعی سئو و راهکارهای پایدار و بلندمدت آن را به عمل بگیرید .

 

چه

چیزهایی با سئو خطا گرفته می‌شوند؟ گهگاه اوقات، اشخاصی که با SEO آشنا نیستند،‌ آن را به تیتر یک جانشین بدون‌پول برای بازاریابی و تبلیغات در لحاظ می گیرند .

 

ولی می بایست به یاد داشته باشیم که توجه به اصول سئو در شرای به شیوه‌ای علمی و ظریف و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، مشقت بار و گران قیمت می باشد .

 

کسب

و کاری که می خواهد در موتورهای جستجو وضعیت مطلوبی داشته باشد، بایستی نکات اکثری را رعایت کند که مورد ها زیر، تنها بخش کوچکی از آنهاست:

 

تولید مستمر محتوای اصیل و سوای کپی کاری (درس مرتبط: ساخت محتوا)

 

به روز کردن محتوای کهن بر پایه اطلاعات و نیازهای جدید

 

ساخت حس رضایت در خواننده‌گان و کاربران

 

قانع کردن بازدیدکنندگان به اینکه مقطع بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند

همه‌ی این کارها، هزینه‌بر می‌باشند و همیشه و هر روز گزیده از وقت و منابع شما را به خویش اختصاص خواهند اعطا کرد .

 

SEO همچنین، یک کمپین تبلیغاتی نمی‌باشد که به عنوان یک پروژه با بودجه‌ای معلوم و در یک محدوده‌ی زمانی مشخص، اجرا شود .

 

همچنانکه یک گروه تکنیک و اصول فنی هم نیست .

 

بلکه نوعی نگرش به محیط وب و تولید محتوا و شکلی مختلف از حضور در فضای آنلاین می‌باشد .

 

در حالتی که چنین نگاهی را اعتقاد و باور نداشته باشیم، به احتمال بسیار SEO به یکی از شیوه‌های کار کشته برای هزینه کردن بی‌فایده‌ی پول و منابع کسب و فعالیت ما تبدیل خواهد شد .

 

تکنیک

های سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید یک عدد دیگر از بحث‌های متداول در نظارت سئو سایت‌ها، طبقه‌بندی راهکارهای سئو و بهینه سازی وب تارنما می باشد . این طبقه‌بندی را معمولاً به رخ تکنیک های سئو کلاه سیاه (Black Hat) در برابر سئو کلاه سپید (White Hat) مطرح می‌نمایند .

 

در حالتی که بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سپید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می کوشد یک محتوای باارزش را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند .

 

البته سئو کلاه سیاه، می کوشد با شناسایی نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم‌های سئو، وبسایت را به شکلی بهینه سازی نماید که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد .

 

معمولاً با گسترش و هوشمندتر شدن الگوریتم‌ها، این روش‌ها هم همت خود را از دست می‌دهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگ‌تر میگردد .