سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا تگ H1 موثر ترین تگ هدینگ شناخته می شود؟


در بخش گذشته اشاره کردیم که تگ H1مهم ترین تگ از گروه تگ های هدینگ به شمار می رود و به همین ادله برای بهینه سازی کاران بسیار دارای اهمیت میباشد. حالا در‌این بخش از نوشته ی علمی میخواهیم علت این زمینه را ریشه یابی کنیم. سئو سایت


یک کدام از مهم‌ترین علت های قیمت تگ H1 این میباشد که متنی که با H1 درج شده باشد، معمولا وسیع ترین متن یک ورقه محسوب می شو و گویا تیتر اصلی وهدف ورقه مربئطه میباشد . همین مسئله سبب گردیده تا تگ H1 در بعضا از مدیرت محتوا های رایج مانند جوملا و وردپرس به طور خود کار مقدار دهی شود اما در بعضی از CMS های منحصر به فرد نیز به وسیله بعضا از برنامه نویس ها همانند رئیس محتوا های رایج این تگ ها به چهره اتوماتیک با مقدار تیتر وبسایت لبریز میگردند.


تاثیر تگ h1 در بهینه سازی وبسایت


روش اکران تگ های هدینگ H1 تا H6

یکی مهمترین وظایف کارشناس seo در زمان تحلیل وب سایت، بررسی کردن تگ های هدینگ میباشد که از نگاه رعایت ساختار ، گزینش متن و طریق اکران به صحت ساخته شده باشند و یا این که در چهره عدم تعریف‌و‌تمجید شدن آن‌ها در وب سایت تعریف و تمجید شوند.درین بخش ما صورت استاندارد شیوه تایپ کردن تگ های هدینگ را به شما نشان می‌دهیم تا بتوانید از آن در پیاده سازی seo داخلی تارنما خویش به کار گیری نمائید:


عنوان اصلی ورقه

عنوان داخلی اولیه

زیرمجموعه‌ی عنوان داخلی اولیه

عنوان داخلی دوم

از دید طریق اکران تگ های هدینگ معمولا تگ H1 با پهناور ترین و قطور ترین فونت ممکن نشان داده میشود و تگ H6 کوچک ترین فونت را در بین فونت های جان دار دارااست.


اوامرو نواهی در سئو تگ های H1 تا H6

هیچ زمان تگ title وبسایت خویش را با تگ h1 وبسایت تان یکسان در حیث نگیرید.

تگ‌های هدینگ را با کلیدواژه‌ها لبریز نکنید

بیش تر از یک توشه از تگ h1 در یک ورقه استعمال نکنید.

از تگ‌های هدینگ تکراری در صفحه ها گوناگون به کارگیری نکنید و همت نمایید نوشته‌های بعدی از تیترهای مخصوص به شخصی به کارگیری فرمائید.

نظم به کارگیری از تگ ها را در محتوای متنی خویش نگهداری فرمایید.

تاثیر تگ h1 در بهینه سازی وب سایت


تاثیر فوق العاده تگ های هدینگ در سئو

صد رد صد در‌حالتی که مطالب آموزشی تارنما ما‌را قبلا نیز دنبال کرده باشید بر این فرمان واقفید که یک اصل اساسی در seo وب سایت موجود است و آن هم این میباشد که رضایت گوگل از تارنما شما ناشی از رضایت استفاده کننده از وبسایت شماست.


با توچه به اینکه رعایت تگ های هدینگ و seo آنان به نظم و مرتب سازی بهتر تارنما شما امداد کرده و همین دستور نیز رضایت هر چه طولانی تر استفاده کننده را به‌دنبال دارااست پس این یک فرمان طبیعی میباشد که سئو تگ های هدینگ نقش بسزایی در بهبود seo وب سایت شما داشته باشند.


نوشته‌ی علمی دارای ربط : تگ H1 : کاربرد تگ H1 و نقش آن در بهینه سازی


در آخر جا دارااست بدین نکته اشاره کنیم که در حالتی‌که در طول پیاده سازی تکنیک های بهینه سازی مبنی بر اصولی که در گروه مقاله ها بلاگ رایا پارس اشاره شده‌است نیازی به مشورت و پرسش و جواب داشتید،کارشناسان ما در گروه seo در مشهد رایا پارس فراهم پاسخگویی به سوال های شما میباشند.


مژده دیگری که می‌توانیم به شما بدهیم این میباشد که ما در کمپانی رایا پارس مفتخریم تا صاحبخانه شما در زمان های یادگرفتن بهینه سازی به طور همگانی و سری باشیم و علم ها ،تخصص و تجربیات خویش را در چارچوب استاندارد های آموزشی به شما منقل کنیم.