سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا لینک های اسپم سایت می بایست حذف شود؟

برگرفته از https://moz.com/ در‌صورتی‌که به تازگی با بک‌ لینک‌های بدی مواجه گردیده اید، بازه آن رسیده می باشد که برای برطرف کردن آنها مبادرت نمائید چرا که این لینک‌ها اثرات مخربی بر درجه بندی وبسایت‌تان دارند . بنابراین در این مطلب فراگیری سئو پیرامون این مباحث صبحت می کنیم که: این بک‌ لینک‌ها چه هستند، چگونه میتوان آن ها را شناسایی کرد و چطور می بضاعت پیوند های اسپم را حذف کرد .

 

یک عدد از حساس ترین فاکتورهای گوگل برای امتیا سئو سایت زدهی، کیفیت لینک و پیوند می باشد و برای دستیابی به این دستور دارای اهمیت بسیار کارایی کرده می باشد . برای اولین توشه حذف چنین لینک‌هایی در ورژن آپ دیت شده ی Google Penguin در سال 2012 رخداد به زمین خورد و وبعدها تغییراتی بر آن اعمال گردیده و Panda update به وجود آمد . براساس حدس و گمان ها و آخری تغییرات اعمال شده برای آپدیت الگوریتم در ماه اپریل گذشته، به لحاظ بهترین سئو کار  می رسد که حذف این بک لینک ها با کیفیت یک وبسایت ارتباط مستقیمی دارد .حذفپیوند های مخربماجراگوگل و بک لینک های خریداری شده تمرکز گوگل بر روی وبسایت هایی می‌باشد که برای رقابت از بک لینک های اسپم به کار گیری می کنند . تا یک‌سری سالگذشته در صورتی‌که می خواستید که در بیشترین و کمترین دما لیست موتورهای کاوش قرار بگیرید کافی بود تا شماره ای بگیرید و چند هزار لینک و پیوند پیشنهاد دهید . به همین آسانی . ولی آن پیوند ها کیفیت بدی داشتند، آن بهترین شرکت سئو در مشهد ها به هیچ وجه وجود فرنگی نداشتند . این خبر بدی برای گوگل بود چرا که در نتایج جستجو نمی توانست اعتبار یک تارنما را نمایش دهد و بنابراین هرکس که یک سایت و پول داشت می توانست به راحتی رنک بالایی را به دست آورد . گوگل برای اینکه کیفیت نتایج جستجو را ارتقاء ببخشد روشی را تولید کرد تا به وسیله آن سایت هایی را که پیوند هایی با کیفیت عالی را از طریق منابع رسمی ساخت می نمایند شناسایی کند و سایت هایی را که از لینک های اسپم به کار گیری می نمایند جریمه نماید تا به‌این روش چنین پیوند هایی را فیلتر کرده باشد .

 

بدین ترتیب پی بردن چگونگی  سئو در مشهد حذف پیوند های اسپم به سرعت به یکی از بخش های اساسی سئو تبدیل شد .

 

بک

لینک و پیوند چیست؟ چطور

می بضاعت بک پیوند های اسپم را شناسایی کرد؟ چطور

می بضاعت لینک های اسپم را حذف کرد؟ 1 .

بک پیوند چیست؟ یک عدد از حساس ترین فاکتورها برای تعیین یک بک لینک و پیوند بد ویژگی و کیفیت آن وبسایتی هست که چنین لینکی از آن آمده است .

چنین لینک و پیوند های خطرناکی اکثر اوقات به شیوه تحت قابل شناسایی هستند:

پیوند

های منشاء گرفته از وبسایت هایی که صرفا هدف آن ها سئو است، که به آنان مزرعه پیوند یا Link farm گفته می شود .

مزرعه

لینک

پیوند های به دست آمده از وبسایت هایی می باشد که به کلیه اجازه ی دسترسی به محتوا را می دهند، این بدان معناست که آنان دربردارنده تیم ای از مقالاتی می‌باشند که فاقد هر گونه انسجام و هماهنگی می باشد . این ها نیز نوعی مزرعه پیوند به اکانت می آیند .

وب سایت هایی که به طور کلی کیفیت پایینی دارا هستند . برای مثال وب سایت هایی با اعتبار دامنه یا Domain Authority پایین، دربردارنده مجموعه ای از پیوند های فرنگی یا محتوای ضعیف و تکراری .

زمانی که لینک و پیوند های زیادی از سایر کشورها به دست می آورید( برای نمونه وب سایت شما بریتانیایی می باشد ولی همه لینک و پیوند های آن روسی می باشد ) .

لینک های زیادی دارید که صرفا از یک سایت آمده است( به خصوص اگر این وبسایتی با کیفیت پایین باشد ) .

در یک بازه هنگامی کوتاه لینک های زیادی از یک سایت به دست بیایند( این بدان معناست که برای این لینک و پیوند ها پول پرداخت گردیده میباشد ) .

اساسا گوگل می تواند پیوند های” بد” و” اسپم” را تشخیص دهد، تنها کافی است تا به غیرطبیعی و ساختگی بودن آنان شک و تردید کند .

 

2 .

چطور می توان بک لینک و پیوند های اسپم را شناسایی کرد؟ همانگونه که گفته شد در پیشین وب سایت های متعددی به برهان داشتن بدلینک های خریداری گردیده یا به وسیله کلاه سیاه سئو یا black hat SEOs شاخته شده بودند جریمه شدند . ولی چه بسا در صورتیکه از این تکنیک ها به کارگیری نمی کنید، ممکن می باشد همچنان سایت های اسپم شده فارغ از اطلاعتان به تارنما شما لینک شوند . برای نمونه برخی افراد گرفتار سئو منفی یا این که negative-SEO گردیده یا این که ممکن است خطاهایی به وجود بیایید و باعث شود که گوگل یک لینک را غیر نرمال تلقی کند .

 

اولین چیزی که نشان می دهد شما به استدلال بدلینک ها جریمه شده اید کاهش دیده گیر در رنکینگ وبسایت تان میباشد .

 

در صورتیکه چنین اتفاقی بیفتد بایستی از اولیه منشاء همه لینک و پیوند هایتان را نظارت نمائید .

 

به

Google Search Console بروید در بخش Dashboard، مورد “Search Traffic” را گزینش کرده و آنگاه برروی “Links To Your Site” کلیک فرمایید .

در قسمت چپ، “Who Links The Most” را می بینید، بر واژه و کلمه “More” کلیک فرمائید .

سپس، بر عبارت “Download Latest Links” کلیک کرده تا همگی لینک های مو جود در سایت تان را که گوگل از آنان اطلاع دارااست را ارزیابی فرمائید .

لینک و پیوند ها را مرور کنید، به دنبال لینکی بگردید که ممکن میباشد کیفیت بدی داشته باشد .

طرز

حذف اسپم بک لینک

ممکن می باشد شناسایی برخی از این پیوند ها دوچندان رایاپارس تلفیق دانش و استراتژی https://rayapars.ir/بی آلایش باشد در حالیکه برخی دیگر بسیار مشقت بار می باشد . به دنبال URLs بی کیفیت شامل اعداد و حروف والا ، وب سایت های خارجی، وبسایت هایی که چندین جایگاه به سایت تان لینک گردیده اند، بگردید .

 

لیستی از لینک و پیوند هایی تهیه و تنظیم کنید که مطمئن میباشید که مرتبه بندی وب سایت تان را به طور منفی تحت تاثیر قرار داده اند .

3 .

چگونه می بضاعت و توان لینک و پیوند های اسپم را حذف کرد؟ بایستی اظهار کرد که نمی بضاعت پیوند های اسپم را به سرعت و به راحتی از فی مابین پیروزی .

درحالیکه ابزارهای آنلاین زیادی در دسترس هستند، ولی بهترین روش برای حذف بدلینک های بد به صورت دستی و به رویکرد پایین است:

اولین گام این میباشد که با مسئول وبسایتی که این بک پیوند ها از آنجا آمده اند تماس بگیرید و از او بخواهید که چنین لینک هایی را حذف نماید . برای اینکار می بایست اطلاعات تماس او را پیدا کرده و با فرستادن ایمیل از صمیم قلب از وی چنین درخواستی فرمائید .

اغلب پاسخ نمی گیرید . قدم دوم این میباشد که خودتان آنان را ازبین ببرید . این بدان معناست که از گوگل بخواهید تا چنین لینک و پیوند هایی را در محاسبات الگوریتمی خود دخیل نکند .

مقدمه می بایست یک فایل نوشتاری تهیه نمائید خوب تر میباشد که این کار را اول در Google Doc انجام دهید، وسپس این را در فایل .txt رمزنگاری شده با ASCII UTF-8 یا این که 7-bit نسخه برداری فرمایید .

مطمئن گردید که حذف شدگی ها خیر تنها در سطح دامنه بلکه در URL هم انجام داده اید . برای اینکار، “domain:” را در جلوی اسم هر مورد از دامنه ها بیش تر فرمایید . برای نمونه اگر بک پیوند هایتان از سایتی با نام com آمده باشند، می بایست در فایل نوشتاری خویش چنین چیزی را بنویسید .

سپس به Google’s Disavow Tool page مراجعه نمائید .

تارنما خویش را گزینش کرده و بر “Disavow links” کلیک نمائید .

آنگاه فایلی را که درست کردید آپلود فرمایید .

گوگل یک پیام ترسناک نشان تان خواهد بخشید که می گوید” این یک خصوصیت پیشرفته می‌باشد و باید با احتیاط از آن استعمال شود…”خوشبختانه شما از اسپم بودن چنین لینک هایی اطمینان دارید پس ادامه دهید و بر “Submit” را کلیک کنید .

حذف

لینک

روند حذف پیوند های اسپم می تواند خسته کننده و طولانی باشد، ولی انجام آن ضرورت دارد . ممکن است برای گوگل هم دوران وقتی ارتفاع بکشد تا این پیوند ها را مجدد کرول کند، پس می بایست صبور باشید .