سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الکسا چیست؟

الکسا محصولی از آمازون می باشد که رنکینگ وب‌سایت‌ها را مطابق با عملکردشان محافظت می کند .

 

اندازه بازدید روزمره وب‌سایت و ترافیک ورودی به آن در رنکینگ جایگاه الکسای آن تعیین کننده خواهد بود .

 

مهم‌ترین بخش رنکینگ الکسا این میباشد که بها بیشتری به ترافیک ناشی از جستجویی که از یک وب‌سایت صورت می گیرد می‌دهد . به‌این مفهوم که زمانی‌که بازدیدکنندگان روی نوارابزار مرورگر خودشان الکسا را نصب دارند و از وب سایت شما دیدن می کنند رنکینگ وب‌سایت شما افزایش پیدا می‌نماید .

 

نکات

دارای اهمیت برای بهبود سکو الکسا 1 .

تالیف محتوایی با کیفیت کاهش

مرتبه الکسا - نوشتن محتوا

همان طور که میدانید تولید محتوا مهم‌ترین بخش وب‌سایت شماست . در صورتی‌که شما از محتوای غیرتکراری و پیشنهادات برای هر وب‌سایتی به کار گیری کنید بی تردید رنکینگ الکسای شما بهبود پیدا خواهد کرد .

 

به کارگیری

از محتوای یکتا و منحصر‌به‌فرد= بهبود رنکینگ موتور جستجو = بهبود رنکینگ الکسا

در واقع موتور کاوش محتوای منحصر‌به‌فرد وب‌سایت‌ها و پیشنهاداتشان را دوست دارد . درصورتی که محتوای شما یکتاست رنکینگ موتور جستجوی شما بهبود پیدا مینماید و درصورتی که رنکینگ موتور جستجو بهبود پیدا نماید الکسا هم بهبود پیدا می کند .

 

مقاله‌ها

دارای ارتباط : پنالتی گوگل چیست؛ 12 دلیل پنالتی و راه و روش حل رفع آن‌ها

2 .

نصب نوار ابزار الکسا این بهترین راه و روش برای بهبود رنکینگ الکسای شماست، چراکه تمام بازدیدکنندگان وب‌سایت در رنک شما تاثیرگذار خواهند بود . این شامل پاپ بلاکر، باکس موتور جستجو، لینکی به amazon .com و اطلاعاتی در مورد رنکینگ اخیر الکسا می باشد . برگرفته از https://moz.com/ 

 

3 .بهترین شرکت سئو در مشهد

از ویجت رنک الکسا به کارگیری کنید این یکی از مهم‌ترین ویجت‌ها برای وب‌سایت یا وب لاگ شماست . در شرای از این ویجت به کارگیری نمایید رنکینگ الکسای شما با نرخ خیر بهبود پیدا می‌نماید . هر کلیک روی این ویجت حساب و کتاب می‌گردد و باعث ارتقاء رنکینگ شما خواهد شد .

 

4 .

پست کردن.سئو در مشهد  محتوا سودمندترین و مهمترین بخش پست کردن محتوا می‌باشد، لذا شما ترافیک موتور جستجوی اکثر و بیشتری اخذ می کنید که به‌سادگی در بهبود رنکینگ الکسا یاری مینماید . در اینجا لینک و پیوند پشتیبان عالی به‌معنای= لینک‌های حمایت کننده “فالو کن” هست .

 

ارتقاء

لینک‌های “فالو کن”= ارتقاء PR  بهترین سئو کار 

افزایش PR= وب‌سایت به مقدار کافی قدرتمند می باشد که اسپانسر شود، بازاریابی متعلق انجام دهد و غیره .

 

5 . سئو سایت

شبکه‌یابی اجتماعی در واقع شبکه‌یابی اجتماعی سبب میگردد بازدیدکنندگان بیشتری سمت وب‌سایت شما بیایند، و به‌دلیل افزایش اعداد بازدیدکننده‌ها رنکینگ الکسا به‌قطع بهبود پیدا خواهد کرد .

گونه های زیادی از وب‌سایت‌های شبکه‌یابی اجتماعی وجود دارند که به شما امداد می‌نمایند تعداد بازدیدکنندگان بیشتری بدست آورید:

Delicious

Newsvine

لذا در صورتیکه دوران خالی دارید بایستی این کار را انجام دهید .

 

6 .

ارسال وبلاگ یا این که وب‌سایت‌ها به موتورهای جستجوها و دایرکتوری‌ها کاهش

رتبه الکسا - ارسال بلاگ

شاخص‌های بلاگ، وب‌سایت و هدف های آنلاین ژورنال را که با کلاس مشخص و متمایزی نشان داده میشوند ذخیره مینماید . زمانی‌که وب‌سایت شما با یک کاتالوگ تایید می‌شود، میتوانید دارای یک صفحه‌ی وب مارک شده‌ی ژورنالی گردید . این سبب ساز می‌گردد تارنما شما تکانی به خودش بدهد و بتوانید از آن در راستای ارتباطات درونی خویش استفاده فرمائید .

 

7 .

وب‌سایت خودتان را در com اعتبار سنجی کنید شما بایستی وب‌سایت خودتان را در Alexa اعتبار سنجی کنید تا از لحاظ Alexa موضوع اعتماد به‌نظر بیایید .

 

پلاگین‌های متعددی وجود دارند که وب‌سایت شما را به‌سادگی اعتبار سنجی میکنند .

بعضا از آنان عبارتند از:

Claim

Alexa Alexa

Claim & Verify 8 .

ساخت یک نوار ابزار شخصی‌ساز با به کارگیری از Alexa Toolbar Creator این به شما کمک می‌نماید به مشتریان خود متصل شوید و ترافیک بیشتری را به سمت وب‌سایت خود روانه نمایید . هرکسی خواهد توانست که نوارابزار شخصی‌ساز الکسای خویش را بسازد و وب‌سایت شما را با آن ارتقا بخشد . طبق این مقدار بازدید وب‌سایت شما نیز ارتقاء پیدا خواهد کرد .

 

9 .

ارتقا ترافیک کاوش در وب‌سایت‌تان ترافیک وب‌سایت طبق ترافیک بیشتر موتور جستجو بهبود پیدا خواهد کرد . در صورتیکه وب‌سایت شما در صفحه‌ی اول موتور جستجوست میتوانید ترافیک موتور جستجوی بخش اعظم و بیشتری بگیرید و به همین برهان هم رنکینگ الکسا ارتقا پیدا می نماید .

رایا پارس تلفیق دانش و استراتژی https://rayapars.ir/

نکاتی

غیرسئویی