سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 شایع? روستایی درباره سئو

 

خبرپراکنی در روستاها با‌گاز می‌پیچد! چندین نفر از همسایگان گلاب خانم عالم‌اند که وی دارااست برای seo و سئو تارنما خودش عملکرد میکند. آن‌ها در رابطه سرویس ها بهینه سازی توضیحاتی به گلاب خانم میدهند و هر کدام تجربیات خویش را از موسسه ها دیجیتال مارکتینگ می گویند. این صحبت‌ها سبب ساز میگردد گلاب خانم مبتلا سوتفاهم شود و نتواند تشخیص بدهد بالاخره seo چه میباشد و چه کاربردی داراست!

 

بهینه سازی چه می باشد سئو سایت

 

گلاب خانم تمام پس‌انداز خویش را برای سرویس ها seo نبضینو هزینه نموده است و حال از دوستانش شنیده که می‌توانسته خیلی ارزان‌خیس و سریع‌خیس به پیوند یک رسد! اینجانب تصمیم دارم یک توشه برای مدام بدین شایعات انتها بدهم:

 

بهینه سازی ارزان میباشد: هزینه بهینه سازی به معیار سرچ و رقابت در آن حوزه و شرایط رقبای شما بستگی داراست. کمپانی‌های پهناور میلیاردها تومان برای seo هزینه میکنند و شاید برای یک کمپانی کوچک که رقبای متعددی ندارد، ماهانه یک میلیون تومان برای سرویس ها بهینه سازی کافی باشد. نکته حائض اهمیت این میباشد که مدام از چندین کمپانی دارای اعتبار ارزش بگیرید و کیفیت مثال‌امور را مقایسه نمائید.

بهینه سازی کلاهبرداری میباشد: بهینه سازی قانون ها گوگل را نقض نمی‌نماید. چنانچه seo صحیح و اصولی صورت پذیرد، به طور کامل قابل‌پذیرش و طبیعی میباشد. سرویس ها بهینه سازی خویش را به کمپانی‌های دارای اعتبار بسپارید زیرا در حالتی که بهینه سازی غلط صورت بپذیرد فاجعه به توشه میاورد.

seo سریع انجام میشود: قابلیت و امکان ندارد بتوانید فیض بهینه سازی را با‌گاز ملاحظه کنید. در شرایطی‌که یک شبه به پیوند اولیه گوگل بروید، یک شبه هم سقوط خواهید کرد! به seo دوره بدهید تا مانند قورمه سبزی جا بیفتد.

بهینه سازی صرفا برای گوگل میباشد: بهینه سازی یک معنی میباشد و مضمون‌ آن seo میباشد. شما می توانید سئو را در هر پلتفرمی انجام بدهید. حتی کانال‌های اجتماعی. به عنوان مثال به کار گیری از هشتگ مطلوب یکی‌از شیوه‌های seo در اینستاگرام میباشد.

بهینه سازی طاقت فرسا و نشدنی میباشد: اتفاقا seo خیلی ریلکس و دوست‌داشتنی میباشد. کافیست ساختار آن را شعور فرمائید. دیدید اشخاصی که شیفته ریاضی میباشند چقدر شیرین مسائل را حل میکنند؟ ما می دانیم بهینه سازی چه می باشد و دلداده seo هستیم!

تکنیک های seo در همگی رنگ

بهینه سازی و seo وب سایت

 

seo رنگارنگ میباشد و سه رنگ متعدد هم داراست: سیاه، سپید و خاکستری. هر مورد از این رنگ‌ها یک معنای مختص دارا‌هستند و شما می بایست معنای آن‌ها را دقیقا بدانید. زیرا مباحث seo خیلی در هم تنیده می‌باشند و مرز در میان تکنیک های رسمی و غیر قانونی seo، بسیار باریک میباشد. در دنیای بازاریابی دیجیتال، تکنیک های بهینه سازی را به سه مدل تقسیم می نمایند:

 

بهینه سازی کلاه سپید

در صورتیکه گلاب خانم از تکنیک های بهینه سازی صحیح به کار گیری نماید و تمام مقررات موتورهای کاوش را رعایت نماید، وی یک کلاه سپید میباشد! برای مثال ساخت محتوای مطلوب، پیوند سازی صحیح و seo تصاویر از تکنیک های seo کلاه سپید میباشند. نکته حائض اهمیت در رابطه اشکال seo این میباشد که تشخیص دادن آنان از همدیگر پاره ای ایراد میباشد. ممکن میباشد شما مطمئن باشید که تمام کار‌هایتان رسمی میباشد، البته یک دفعه مشاهده کنید گزینه خشم گوگل جان قرار گرفته‌اید.

 

مطلقا در رابطه تکنیک های بهینه سازی مطالعه فرمایید و مشورت کردن بگیرید. یادتان باشد سئوی کلاه سپید سریعا به سود نمی رسد. شما بایستی شکیبا باشید، ایمان داشته باشید و عصر بگذارید. تمام لذتی که از تناول کردن قورمه‌سبزی نتایج میگردد، بخاطر بازه هنگامی میباشد که مامان بالا راز گاز ایستاده بود…

 

بهینه سازی کلاه سیاه

همانگونه که خودتان می دانید رنگ سیاه آرم زشتی و بدذاتی میباشد. seo کلاه سیاه هنگامی حادثه میفتد که گلاب خانم بخواهد ضوابط موتورهای کاوش را بدور بزند و مخصوصا راز گوگل را کلاه بگذارد. درصورتی که کسی به شما اذعان کرد که با هزینه اندک و در دوران دوره کوتاه seo تارنما شمارا صحیح می کند و شمارا به صدر نتیجه ها کاوش میرساند، یقین فرمایید تماما راست میگوید! ولی این را هم اعتقاد و باور نمایید که وی از روش seo کلاه سیاه وبسایت شما‌را بالا می برد. برای مثال برایتان لینک و پیوند‌های اسپم می‌سازد.

 

استعمال از seo کلاه سیاه سبب خشم گوگل می‌گردد! شما قرار بود با گوگل یک ارتباط عاطفی داشته باشید خیر اینکه به وی دسیسه فرمایید. اینجانب که تا بحال نشنیده‌ام کسی بعداز کارشکنی کردن به عزیزش، مجدد در قلب وی جا بشود! الگوریتم‌های گوگل تر و تمیز آپ دیت می گردند و گوگل حتی توسعه یافته‌ترین طریق‌های seo کلاه سیاه را هم تشخیص می دهد. آن گاه سکو‌ای که بدست آوردید را از شما می گیرد. پس یادتان باشد فعالیت را صحیح و اصولی انجام بدهید حتی در حالتی که دوره چیره شود.